Wpisy użytkownika orionblues z dnia 16 lipca 2008

Liczba wpisów: 21

orionblues
 
List do ,,achajka''

masz całkowitą racje z tym terroryzmem to przesada
lekka, mi głównie chodzi o miniaturki, aby na stronie głównej nie było tylko galerii ciuchów.
Z tym intelektualistami też się wychyliłem o drobinę, nie jestem przeciwnikiem mody, to przecież dziedzina sztuki użytkowej, moja branża zawodowa.
Nie oto chodzi, ale  w sumie zgadzasz się ze mną, wielkie dzięki,,,,
pozdrawiam,
miłego następnego kontaktu,
przesyłam Ci fajny kawałek es bitla,,,
narka do miłego,,,,


 
 

orionblues
 
czasy studenckie rok chyba 1972,lub 3,
przyjechał kumpel z Hamburga
i przywiózł w grudniu nową płytę Paula,
właśnie ta,
ludzie myśmy gdzieś na 14 par zrobili sylwestra  klubie w Sopocie,
co to był za bal,
tylko 7 dni!!!!!!!!
Cały czas nam grała kapela Paula,,,,,,,,ludzie życie jest piękne,,,,,,,
pozdro!!!!nocne,,,  



 

orionblues
 
dla wszystkich czuwających,
na klęcznikach pinera,
polecam pieśń nieszporną,

wielkiego mistrza,
celebry tajemnej o.Claptona cichego,
który z namaszczeniem,
przy aplauzie niebios,
wyszepcze ku nam,
ciepłe słowa otuchy,

przekaże znak miłości,
i utuli nas do drogi,
drogi przez życie,
z pieśnią,

która nas połączy,
i wskaże kierunek,
do wolnych niebios,

które jest obok nas,
dzięki miłości naszej,
kuniec,,
pozdro    


 

orionblues
 
LUDZIE NOWY HYMN
NARODU RYDZYKOWEGO
- HICIOR 1000 LECIA!
na kolana naród grzeszny,
lizać kruchty,
bić w dzwony,
bić bandytów,
bić walutę,
bić komuchów,
bić tamtych no,,,
bić wszystkich przeciwnych,
aż padną na ryja,
wykupim cały grunt,
biało-czerwony
i postawim,
jeden duży wielgachny,
kościółek tatulka,
a wokół same rydzyki,
będziem zbierać,
do dnia sądnego,
amen,,,,
tak nam do pomóż,
pieśni świetlista
amen,,,

i pozdro tatulkowe na noc,,,



 

orionblues
 
autentyczny tekst ludowy gdzieś z lubeskiego, przesłany pocztą od kumpla który jest na zlocie studeckim w bieszczadach, myślałem, że padnę na przyrząd do jedzenia, ale sami przeczytajcie, podobno jest to śpiewane do jakieś znanej melodii, obiecał dosłać informację;

Modlitwa świątka przydrożnego

matko boska
jezu kochany
święta trójco
wszyscy świeci
nie możecie
czymś pieprznąć
w tego kretyna
rydzyka
raz a dobrze
i na wieki
wieków amen!

błagam pokornie!

jeżeli wy nie możecie

to lucyferze gromki
belzebubie cięty
i wszystkie diabliki
weźcie do siebie
tego pomiota wymiotnego
w swe smolne progi
wygotujcie mu mózg
w żarze piekła
a z czachy tego
śmierdziela zróbcie
sobie spluwaczkę

błagam moce piekielne!

kr,,,,a  nikt go nie chce!
 

orionblues
 
mam dla Ciebie pozytywną informację w sprawie o którą prosiłaś, działa to co chciałaś, przesyłam Ci to, co otrzymałem dzisiaj rano w tym temacie;

,,@Sarenka i @martitaen: to działa, tylko że właściciel wiadomości zawsze ją widzi, także na stronie głównej. Tylko inni jej nie widzą''.

a ponadto pozdrowionka z samego rana i piękny utwór Cata na dobry dzionek,,,,



 

orionblues
 
marty
 
pozdro z krainy wielkich jezior,
pogody brak,
ale mi to wisi,
jak rydzyk na dzwonnicy,
czy słońce czy słota,
mi zawsze jest ochota,
aby tu być,
trzymaj się jak lajkonik,
lejc konika,
a wszystko będzie spoko,
to tyle,
spod suwalskich chmurek,
komentator z pomostu,
zacumowany na dobre,


pozdro,,,
czasem coś napisz,
jak tam z katarem,
czy już trup,
czy poleciał na kanary,
leczyć zdrowie,
po moim kopie!
pamiętasz,,,


 

orionblues
 
,,,potem skończę tekst, ponieważ obowiązki zawodowe wyrwały mnie w świat szeroki,
a sytuacja z Moniką jest smutna,
to co wyprawia z nią,
jej specjalistka od image,
to tragedia,
mnie to osobiście
wyprowadza,,,,
z ,,,,,,,,,,,,,,
nie będę kończył,

na razie,,,,
pozdro
 

orionblues
 
modelki są urocze, młode,
z gracją, radosne,
posiadane kreacje są najwyższych lotów,
natura pracowała nad tym stylem miliony lat, kolorystyka safari,
mamy lato, upały,
proszę zwrócić uwagę na opanowanie modelek,
co za swoboda,
lekkość prezentacji,
zauroczy cały cały świat,,,,,,
pozdro ze szmateksu,
lumpiarni,
salonów torebek,
i innych dodatków,
cudeniek do tragania,
na palcu,
nodze i plecach,,,,
 

orionblues
 
modelki są urocze, młode,
z gracją, radosne,
posiadane kreacje są najwyższych lotów,
natura pracowała nad tym stylem miliony lat, kolorystyka safari,
mamy lato, upały,
proszę zwrócić uwagę na opanowanie modelek,
co za swoboda,
lekkość prezentacji,
zauroczy cały cały świat,,,,,,
pozdro ze szmateksu,
lumpiarni,
salonów torebek,
i innych dodatków,
cudeniek do tragania,
na palcu,
nodze i plecach,,,,


* jutro relacja z Tokio!!!!! Znowu rewelacja!
zaufajcie mi!
 

orionblues
 
modelki są urocze, młode,
z gracją, radosne,
posiadane kreacje są najwyższych lotów,
natura pracowała nad tym stylem miliony lat, kolorystyka safari,
mamy lato, upały,
proszę zwrócić uwagę na opanowanie modelek,
co za swoboda,
lekkość prezentacji,
zauroczy cały cały świat,,,,,,
pozdro ze szmateksu,
lumpiarni,
salonów torebek,
i innych dodatków,
cudeniek do tragania,
na palcu,
nodze i plecach,,,,

jutro relacja z czeskiej Pragi, będzie samo miodzio!
 

orionblues
 
20% posłów z problemami psychicznymi, jaki to kraj? Rosja? Kanada? Papua? Polska? Chiny? Ale bez strachu, i paniki, zaraz się wszystko wyjaśni.

Jeden na pięciu brytyjskich parlamentarzystów ma problemy ze zdrowiem psychicznym, lecz ukrywa je z obawy przed wrogą reakcją otoczenia. Takie wyniki przynosi opublikowany w Londynie raport, przygotowany przez parlamentarną grupę ds. zdrowia psychicznego.

Tak sobie myślę, gdyby tak u nas zrobić tego typu badania psychiatryczne, to jaki wynik ogłosiłaby specjalna komisja ds. zdrowia psychicznego parlamentarzystów?
Jeżeli  brytyjczykom wyszło, że 1 pokiełbaszony, a 4-rech spoko !

To ja w naszym parlamencie widzę tak; czterech wysyłam po kiełbasę, a piąty polewa.

I też jest spoko.
 

orionblues
 
Cerekwicka ma niezgarbne nogi? Taki tytuł zamieścił jeden z portali internetowych dla swych ulubieńców, matołów komputerowych,,,,,,,,,,,,,,.

Potem siadają szkoleni przez lata kretyni do monitorów, dostają ślinotoku i patrzą na dwie kapusty Dody z przodu, potem na dwie dynie z tyłu, ale trochę niżej.

Doda błyśnie intelektem, zarechocze krótkie hi,hi, potem doda jeszcze hi, chłopcy w raju, bez udziału o.Rydzyka.
Nogi chłopki obciśnięte starą dęntką traktorową w kolorze red, czynią pustkę, dekompresję, w przestrzeni między uszami show menów.

Teraz wystarczy kliknąć enter i chłop spełniony, ale gdzie tam, który trafi, jak mu łapy drżą jak podczas trzęsienia ziemi.
Zasypiają spoceni emocjami.

Nie ma dzwonu w katolandzie, który wybudzi ich z letargu marzeń erotycznych, tylko głód ich zbudzi z ekstazy, a byli dopiero przy drugiej dyni, są wściekli i nie nasyceni.

Nerwowo coś wrzucą do gęboobróbki i żują, żują i patrzą, łykają wiedzę, bo internet to okno na świat, sumie wiedza.

Dla swych kretynów mało tego, wymyślili walkę na ciała, o zgrozo, kobiet.
Konkretnie  konkurencja polega na gapieniu się na wszystko co wystaje z ubrania lub je wypycha do przodu.
Do gapienia się są; noga prawa, noga lewa, biust (cycek prawy z lewego profilu,
oraz brat cycka lewego z prawego profilu), szyja, kolana jak widać, ale zawsze widać.

Kineskop ufryzowany, rzęsy tak długie że oczy w zaniku, potem paluszki, wszystkie 10 po 5 z każdej strony.
Oczywiście paznokcie, podstawa bytu womena na topie, długie, długie,długie i koniecznie  z malarstwem abstrakcyjnym na końcach.
W sumie mamy 10 obrazów do podziwiania w galerii palczastej.

Dlatego tak często chłopy ganiają za tymi galeriami, aby podziwiać sztukę, czy sztuki, bez znaczenia. Chodzi o sztukę przez duże ,,S''.

Podobno każda ruchoma galeria dodała dodatkowo jeszcze parter do zwiedzania i podziwiania, palce u nóg!
Podziwianie koniecznie na kolanach lub  na sofach w poziomie. Cudowny pomysł, idziesz na wystawę i się kładziesz, a obrazy same przesuwają się przed oczyma, i nie tylko,,,,,,,,,,,.  

ciąg dalszy będzie, jak mi paluchy ostygną.
pozdro,,,
 

orionblues
 
wróciłem właśnie ze spaceru,
(chodziłem po zapas fajek)
zobaczyłem piękny,
zachód słońca,
ścielący się światłem,
po trzech koniach,
na łące nad Czarna Hańczą,
bajka,
jakich to ja obrazów,
nie widziałem przez chwilę,
mówię Wam,
cudowne zjawisko koloru,
bryły konia,
i te światło ślizgające się,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

oczywiście aparatu zapomniałem, tragedia, jutro pójdę do chłopa i poproszę aby te same konie tam postawił,,,,,,,,,,,,,,,nie mogę se darować tej końskiej kąpieli w słońcu,,,,,,

pozdro,

proszę los,
aby zaopiekował,
się mną jutro, może Rezerwat pomoże,,,,



 

orionblues
 
Po pierwsze należy uściślić,
znaczenie słowa,  świat,
świat dla nas to ziemia,
reszta ma się dobrze i to bardzo,
co raz rozbłyska supernowa,
a to narodziny nowego życia,
nieprzerwany spektakl,
życia i śmierci na naszych oczach,
co czeka ziemię, kalendarz Majów,
mówiący kamień dziejów,
kończy się na 21 grudnia 2012,
nie popadałbym w smutek,
z tego powodu,
końców świata w sensie globalnym,
to u nas dostatek,
babilon, persja, troja, mykeny,
znikły jako cywilizacje,
na całej ziemi było wiele końców,
przepowiadanych i rzeczywistych,
sami majowie znikli cywilizacyjnie,
ale kulturowo istnieją w zaniku,
najwięcej końców świata zapowiadano,
w średniowiecznej europie,
ja znam przynajmniej 43,
pomijam oczywiście pogiętusów,
były postacie nawiedzone,
które straszyły całe pokolenia,
końcem, końcem wszystkiego,
sami się skończyli, a żyjemy,
tak będzie dalej,
śmiało można planować wypad,
na karaiby,
do egiptu i bań mazurskich.

Trochę optymizmu,
wszyscy mamy wpisaną śmierć,
w jadłospis życia,
boją się tylko ci,
co chcą żyć wiecznie,
ale natura poradzi sobie z nimi,
z taką dewiacją.
 

orionblues
 
na przepowiadany koniec świata,
ja proponuje wszystkim,
kto dożyje,
zorganizować wycieczkę, kulig,
z kimś kochanym, rodziną, z kimś miłym,
na łono natury, czas przeświąteczny,
zabrać prowiant, napoje i w/g uznania,
olać tragizację,
bo liczy się logika,
nawet jak walnie, to miło bedzie odejść,
z kimś kochanym, spokojnie,
patrząc w oczy bez łez, bo co pomogą,
niż z wariackim tłumem oszalałym,
a jak nie walnie, w co wierzę,
to oni dalej będą szaleć w szaleństwie,
że nie zgineli,
a my spokojnie wrócimy do domu,
do swoich obowiązków,
i znów zaśniemy obok siebie,
jak nowo narodzeni,
moze czasami potrzeby jest,
koniec świata,
dla spokoju?
dla zastanowienia?
dla osobistego bilansu życia?
może zrozumiemy co ważne,
kto ważny,
dla nas,
kto nas oczekuje,

może to i dobrze,
może to zmieni ludzkość?


 

orionblues
 
nie można po raz drugi,
zbudować takiej samej Troi,
nie zamienimy osobiście zdania,
z Sokratesem,

a cały czas tworzymy,
cykl postępu trwa,
wszyscy mamy chęci do zmiany świata,

wielu już pastuje buty,
aby stanąć na cokole,
dziejów świata,

ale dobrze jest czasami,
umyć twarz i spojrzeć,
w lusterko własnych dokonań,
i możliwości,

nie można znając cztery słowa,
napisać epopeję,

znając cztery takty,
napisać operę,

znając cztery ulice,
robić plan miasta,

znając cztery żywioły,
tworzyć nową rzeczywistość,

a wiec czasami lepiej jest milczeć,
wiedząc, że krok możemy zrobić,
w każdą ze stron,
tylko jest tragedia,
kiedy o tym decydują nogi,
bo nauczyliśmy się już chodzić.    


 

orionblues
 
idealna pora aby odpocząć,
wyciszyć się,
od tygodnia nie smerfowałem,
po kanałach satelitarnych i żyję,
chyba coś wrzucę na oczy i umysł,
ze swojej biblioteki DVD,
a zbiorek mam,
kawusia, pufka pod kopytka,
popielniczka w zasięgu,
pozbyć się zbyteczności w wc,
bo mnie to wkurza,
te łażenie w czasie filmu,
może komórę też tam walnąć,
i jutro wstaję pod warunkiem,
całkowitej regeneracji,
ciała, umysłu i woli,
czekają mnie jutro ciekawości,
spore,
,,,,,,,,,,
pogoda mi zwisa deszczem,
słońcem,
jutro sprawy wokół,
a wieczorem, wędka, kaczucha,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
zwijam namiot wielkiego wezyra,
i idę do osobistego,
haremu wyobraźni kina.
,,,,,,,,
jeszcze wrzucę coś na pożegnanie,
muzyczne, zgodnie z tradycją,
a potem w rydwan i hola do domu,,

pozdro


 

orionblues
 
są melodie ponad czasowe, które pomagają nam o pomyjach tego świata, to jedna z nich,,,

 

orionblues
 
teraz możemy zauważyć niuanse interpretacji artystycznej, alem kawałek przecudowny, a stary jak piramidy,,,,,,,